Πολύ καλό το κούρεμα με πολύ καλό κλίμα επίσης
O kaliteros barberhs pou uparxei sthn ellada einai TOP
Πολύ καλό κούρεμα
Πολύ καλό μαγαζί το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Το καλύτερο κούρεμα στην πιο οικονομική τιμή και άψογο προσωπικό!!!
Ο καλύτερος μπάρμπερ που θα μπορούσες να πας!